Selecteer een pagina

FAQ

Kan ik een Booze Brothers Box eerst proberen?

Je lidmaatschap bij de Booze Brothers Club is maandelijks opzegbaar. Je kunt je abonnement iedere maand pauzeren in je persoonlijke account omgeving.

Kan ik een box retourneren?

Ja, mocht er iets mis zijn met de bestelling dan kun je de box retourneren. We dagen je uit om ‘outside the box’ te drinken. Sommige dranken passen wellicht wat minder binnen je smaakprofiel. Misschien denkt de visite er echter anders over 😉

Hoe wordt de box bezorgd?

De Booze Brothers Box wordt bezorgd door PostNL of DHL. De box wordt altijd op de laatste dag van de maand verstuurd. Mocht je niet thuis zijn dan komt PostNL/DHL een dag later nog een keer langs. In sommige gevallen gaat het pakket direct naar een pakketpunt in de buurt. Houd daarom goed je post in de gaten en check ook de track & trace met regelmaat. Mocht je zelf een bezorgmoment hebben gekozen bij PostNL of DHL of via de mail dan is dit uiteraard niet van toepassing.

Wanneer krijg ik mijn eerstvolgende box?

De Booze Brothers Box wordt elke 4 of 12 weken bij je thuis bezorgd. Je eerste bestelling wordt altijd aan het eind van de maand verstuurd. Mocht je dus bijvoorbeeld op de 1e van de maand bestellen dan moet je dus nog een aantal dagen wachten. Kun je echt niet zolang wachten? Laat het ons even weten en bij wijze van uitzondering kunnen we je vaak wel een flesje eerder sturen. We willen niet dat je dorst lijdt! Na de eerste maand wordt de bestelling verplaatst naar de 25e van de maand zodat er maar enkele dagen tussen je bestelling en bezorging zit.

Kan ik een factuur krijgen voor mijn zakelijke bestelling?

Ja, dit is mogelijk. Wanneer je je aanmeldt om member te worden kun je een verschillend factuur- en bezorgadres invullen. Na elke box ontvang je per email de factuur op het aangegeven emailadres. Je kan dit achteraf alsnog aanpassen door in te loggen en je gegevens te bewerken in je account.

Kan ik de sterke drank uit de box ook nabestellen?

Het is nog niet mogelijk om een drank los te bestellen. Mocht je geïnteresseerd zijn dan kun je een email sturen naar info@boozebrothersclub.nl.

Wat voor soort dranken zitten er in de box?

We zoeken de hele wereld af naar de meest spannende en unieke sterke dranken. We proberen een zo divers mogelijk aanbod sterke dranken op te nemen in onze boxen. Je kunt onder andere jenever, gin, whiskey, wodka, saké, rum, cognac en een kruidenlikeur in ons assortiment vinden.

Kan ik het abonnement stopzetten of pauzeren?

Ga naar je account en verander de status van je membership door op ‘pauzeren’ te klikken. Mocht je je account weer willen activeren kan je dit in dezelfde omgeving aanpassen. In je account omgeving kun je je abonnement ook definitief opzeggen.

Is de Booze Brothers Club een abonnement?

Ja, het is een flexibel abonnement. Je kunt je abonnement maandelijks pauzeren of stopzetten. Je zit dus nergens aan vast.

Hoe lang loopt een Booze Brothers membership?

Een membership blijft geldig zolang de maandelijkse abonnementskosten volledig geïncasseerd kunnen worden. Wanneer er een automatische afschrijving van de abonnementskosten mislukt wordt je account automatisch gepauzeerd.

Hoe kan ik contact opnemen met Booze Brothers Club?

Je kunt ons een email sturen naar info@boozebrothersclub.nl. Je kunt ons ook bereiken via Whatsapp of telefonisch op 06-16217249.

Pin It on Pinterest